- A kosár tartalma üres.
Szállítási és fizetési információk
Szállítási információk
Bruttó 30.000 Forint alatti rendelés esetén 1590 Forint, Utánvét esetén: 1990 Forint,
Bruttó 30.000 Forint felett INGYENES,
(Jelenleg csak magyaroszági címre vállalunk szállítást, normál 27% áfát tartalmazó számlával)
Országos házhoz szállításról (vidék - GLS):
A munkanap 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a következő munkanapon az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár - a postáshoz hasonlóan - címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez. A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyelj, hogy a saját neved mellett a cég, vállalkozás nevét is add meg. Amennyiben a futár nem talál meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon lehet egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot (a szállítási költség az ilyen esetekben megismételt kiszállítást is tartalmazza). A futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket.
A szállítást megelőző munkanap emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel amire hivatkozva a GLS ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni, vagy használható a Track & Trace (csomagkövetés) szolgáltatás.
További információ kérhető közvetlenül a futárszolgálattól is a (06-1) 802-0265-as telefonszámon, vagy a www.gls-hungary.com weboldalon.
Fizetni (utánvét esetén) készpénzben, átvételkor a futárnak kell.
Minden csomagban az ÁFÁ-s számla, tartalmazza a szállítási költséget is.
Csomagkövetés (GLS)
Amikor már értesítettünk, hogy a következő munkanap kapod a rendelt termékeket, lehetőség van a GLS rendszerében való csomagkövetésre, lekérdezésre is.
A csomagszám ismeretében, weben a GLS (Track & Trace) oldalon vagy információ kérhető közvetlenül a futárszolgálattól is a
(06-1) 802-0265-as telefonszámon, vagy a www.gls-hungary.com weboldalon.
Amikor tőlünk már elvitték a csomagot, itt tudsz esetleg más időpontot, vagy helyszínt egyeztetni a kiszállításhoz. (Ekkor nekünk már nincsen rálátásunk a csomagra, vagy a szállításra)
Sérülés esetén!
Kérjük, hogy a csomag átvételekor alaposan győződj meg a sérülésmentességről! (Igen, illik kibontani - kifizetés után - és szemrevételezni a csomagot)
Sérülés esetén még az átvételkor kell jegyzőkönyvet felvenni a szállítóval / futárral.
Jegyzőkönyv nélkül nem érvényesíthető a biztosításunk, a kárt nem tudjuk megtéríteni.
A jegyzőkönyvet és a sérülésről egy fényképet kérjük email-en juttasd el ügyfélszolgálatunknak, a további teendőket utána tudjuk megválaszolni.
Kipróbálni nem szükséges, az már normál garancia, a fenti csak a sérülten érkezett termékekre vonatkozik.